Puding Triffe untuk Jamuan Potluck untuk Hari Perpisahan Ustaz Helmi


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ini merupakan hari terakhir Ustaz Helmi di sini. Saya doakan sesuatu yang terbaik buat Ustaz selepas ini. 2 tahun ustaz berada di Kolej Komuniti Bagan Serai bukanlah suatu masa yang singkat. Terima kasih ustaz kerana banyak membantu kami dan pada masa yang sama bergading bahu mendidik anak bangsa kita dengan baik dan cemerlang. Semoga suatu masa kita kan bertemu lagi dalam keadaan yang paling baik...InsyaAllah.

Alhamdulilah terima kasih kepada pihak pengurusan KKBSe kerana berjaya menganjurkan Majlis ini buat ustaz bagi meraikan segala jasa dan kebaikan yang telah diberikan ustaz helmi sepanjang berkhidmat di sini. Sebelum itu jom saya kongsikan resepi puding triffle yang saya sediakan. Saya juga turut menyediakan kek puding karamel. Resepi kek puding karamel telah saya kongsikan sebelum ini.

Hasil puding triffle yang disediakan


Resepi Puding Triffle saya gunakan daripada FB Azlina ina. Tapi saya cuma gantikan bahagian bawah sekali dengan menggunakan Kek Span Coklat.

Saya menggunakan resepi ini. Yang ini resepi kompilasi yang saya jumpa di FB. Kredit kepada Hamba Allah yang buat.



Puding karamel



Antara menu potluck yang ada yang disediakan:


Ustaz Helmi yang diraikan




Semoga lebih cemerlang pada masa hadapan!

Comments

Popular posts from this blog

Rumah Transit Putrajaya

Jalan-jalan cari makan Bagan Serai Perak

Sayur petola masak lemak dengan fucuk dan suhun